Kosár

Kölcsönzéssel kapcsolatos információk

Kedves Ügyfeleink!

Hivatalos elektronikus elérhetőségeink:

telefon: 0670/377-1525

Nyitvatartási idő: H-P: 08.00-12.00 óra; szombat-vasárnap: kizárólag előre egyeztetett időpont esetén vagyunk nyitva!

Kölcsönzött eszköz személyes átvétele, illetve személyes visszajuttatása visszaigazolás után egyedi, egyeztetett időpontban lehetséges! 

email: gabriellaberes@gmail.com

KÖLCSÖNZÉS MENETE

Ön a honlapon kattintással kiválasztja a bérelni kívánt eszközt, majd kiválassza a naptárból a személyes átvétel vagy kiszállítás dátumát, mely egyben a bérlet kezdő dátuma is lesz, továbbá megadja a legördülő menüből a kölcsönzés időtartamát, majd a Kosár gombra kattintással a bérelni kívánt eszköz(ök) a Kosárba kerül(nek).

A weboldal jobb felső sarkában lévő kosár ikonra kattintva előjön a Kosár tartalma, ahol a Rendelés gombra kattintva láthatóvá vállnak az általános szerződési feltételek, melyeket el kell fogadni a rendelés véglegesítéséhez.  A vásárlási feltételek elfogadása után a Bérlő áttér a rendelési adatok oldalra, ahol megadja személyes adatait (név, e-mail cím, telefonszám, személyi igazolvány szám), számlázási, valamint – amennyiben ez utóbbi a számlázási címtől eltér – a bérelt eszközök átvételének címét. A rendelési adatok oldalon a Fizetés résznél tudja jelölni a Bérlő, hogy melyik szállítási módot választja és annak milyen költsége van.

A rendelés áttekintése gomb megnyomásával ellenőrizhető a megrendelt szolgáltatás, valamint a megadott adatok.

A rendelés feladása gombra kattintva véglegesíthető a rendelés, vagy lehetőség van visszalépni és módosítani a szükséges adatokat!

A véglegesített rendelésről a Bérlő egy automatikus visszaigazoló e-mailt kap. Ezt követően küldjük a kitöltött adatok alapján a bérleti keretszerződést, átolvasás után - különösen az adatok ellenőrzése fontos - az email-ben megkapott "elfogadom" gombra kattintva a szerződést elektronikusan alá tudja írni, ezt követően a Bérbeadó által is elektronikusan hitelesített szerződést megküldjük email-ben. Tehát a bérleti keretszerződés a Bérlő, valamint a Bérbeadó részéről is elektronikusan kerül aláírásra. Ezt követően a megrendelés e-mail útján is megerősítésre kerül.  

A bérlet a bérleti keretszerződés aláírásával jön létre, mellyel Bérlő elismeri, hogy előzetesen megismerte és elfogadta Bérbeadó honlapján is közzétett bérbeadásra vonatkozó általános szerződési feltételeket. A bérleti időt minden esetben az átvétel vagy az első kézbesítési kísérlet napjától számítja a Bérbeadó.    

A bérleti keretszerződés a bérelt eszköz(ök) visszaadásának időpontjáig él, mely tény a szerződésen feltűntetésre kerül, melyet Bérlő és Bérbeadó aláírásával is elismer. Kaució visszafizetése is a visszaadással egyidejűleg történik meg Bérbeadó részéről, kivéve a postai úton visszaérkező Eszköz esetében, ahol az átfutási idő maximum 5 munkanap. A visszaadáskor kell rögzíteni az Eszköz műszaki állapotát, tartozékait, az esetleges hibákat.

Az Eszközök átadás-átvételéről és visszavételéről külön jegyzőkönyv nem kerül felvételre, személyes átvétel esetében az átvétel dátuma, postai úton történő kézbesítés esetén pedig az átvétel vagy az első kézbesítési kísérlet napja az átadás-átvétel és visszavétel napja.

SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK KÖLCSÖNZÉS ESETÉN

SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK 

Az alábbi lehetőségek állnak ügyfeleink rendelkezésére, hogy a kiválasztott eszköz(öke)t átvegyék :

- személyes átvétel helye: 9700 Szombathely, Szent Gellért utca 37.

Személyes átvételi időpontok NYITVATARTÁS szerint:

Hétfő: 10.00-14.00 óra

Kedd: 10.00-14.00 óra

Szerda: 10.00-14.00 óra 

Csütörtök: 10.00-14.00 óra

Péntek: 12.00-14.00 óra 

Szombat és vasárnap: 09.00-09.30 óra között (Szombaton és vasvárnap kizárólag a napi kölcsönzésű termékek (pl: légvár, hallásvédő, stb.)  átadására és visszavételére van lehetőség!)

Figyelem! Kizárólag az oldalon elektronikusan leadott és email-ben visszaigazolt rendelések átvételére van lehetőség a fenti időpontokban!

Telefonszámunk: 0670/377-1525

- futárszolgálattal történő kiszállítás díja Magyarország területén előre utalás esetén: 2849 Ft

- futárszolgálattal történő kiszállítás díja Magyarország területén utánvéttel: 3300 Ft

- Gls csomagpontra szállítás előre utalással: 3100 Ft

Minden babaterméket tudunk futárszolgálattal küldeni!

A rendelési adatok oldalon a Fizetés résznél tudja jelölni, hogy melyik szállítási módot választja.

FIZETÉSI FELTÉTELEK

A bérleti keretszerződésben meghatározottak szerint: 

- előre utalással

- utánvéttel

- készpénzzel (személyes átvétel  esetén). 

Kaució mértéke az egyes termékeknél feltüntetésre került.

BÉRLET HOSSZABBÍTÁSA

Tetszőleges alkalommal lehetséges, minimum bérleti idő a napi foglalású termékeknél 1 nap, a havi foglalású termékeknél 1 hónap. Ennél rövidebb időre is bérelhetőek a termékek, de a minimum bérleti időt ebben az esetben is ki kell fizetni.

BÉRELT ESZKÖZ VISSZAKÜLDÉSE

A bérelt eszközt vissza lehet küldeni saját szervezésben bármelyik futárszolgálattal, vagy kérésre tudunk érte házhoz GLS-t küldeni, melynek díja 2899 Ft, mely a kaucióból kerül levonásra a bérlet végén! Utóbbi esetben a futárszolgálatnak csak át kell adni a kartondobozba becsomagolt bérelt eszköz(öke)t, a futár viszi a címkét, így a dobozra nem kell írni semmit!

Ha még lenne kérdés, várjuk megkeresését az alábbi elérketőségeinken:

- gabriellaberes@gmail.com

- ÜGYFÉLSZOLGÁLAT: 0670/377-1525 (H-P: 08.00-16.00 óra)

Szép napot!

Pedrito Kölcsönző csapata